Ryga aka "motorinke" turedavo gera sukimo momenta, nes variklyje perdavimo
santykis per krumplius budavo toks nemenkas.
Ir jo tvirtinimas geras- tinka deti i dvirati.
Tik kaip sakiau- del didelio perdavimo budavo nelengva minti pedalus. Reikia
galvoti kaip varikli atjungti nuo ratu.
Citata:
nu ta ryga 13, tai tikrai kovine tokia, kaip greit gali vaziuoti lygioje
vietoje ?
Tokiu atveju reiketu damontuoti antras zvaigzdes ir panudoti koki
primityvu grandines permetima ir tiek gautusi toks beginis "paturbintas"
Pagonis wrote:
Citata:
Ryga aka "motorinke" turedavo gera sukimo momenta, nes variklyje perdavimo
santykis per krumplius budavo toks nemenkas.
Ir jo tvirtinimas geras- tinka deti i dvirati.
Tik kaip sakiau- del didelio perdavimo budavo nelengva minti pedalus. Reikia
galvoti kaip varikli atjungti nuo ratu.
nu ta ryga 13, tai tikrai kovine tokia, kaip greit gali vaziuoti lygioje
vietoje ?
Tokiu atveju reiketu damontuoti antras zvaigzdes ir panudoti koki
primityvu grandines permetima ir tiek gautusi toks beginis "paturbintas"
Pagonis wrote:
Ryga aka "motorinke" turedavo gera sukimo momenta, nes variklyje
perdavimo
santykis per krumplius budavo toks nemenkas.
Ir jo tvirtinimas geras- tinka deti i dvirati.
Tik kaip sakiau- del didelio perdavimo budavo nelengva minti pedalus.
Reikia
galvoti kaip varikli atjungti nuo ratu.
nu ta ryga 13, tai tikrai kovine tokia, kaip greit gali vaziuoti
lygioje
vietoje ?
As tai suprantu, o bet taciau tai galetu buti toks "papiktinimas" jei
kartais kiltu kuro krize
Eciffo wrote:
Citata:
Rigos kuro sanaudos ~2ltr/100km
Tokiu atveju reiketu damontuoti antras zvaigzdes ir panudoti koki
primityvu grandines permetima ir tiek gautusi toks beginis "paturbintas"
Pagonis wrote:
Ryga aka "motorinke" turedavo gera sukimo momenta, nes variklyje
perdavimo
santykis per krumplius budavo toks nemenkas.
Ir jo tvirtinimas geras- tinka deti i dvirati.
Tik kaip sakiau- del didelio perdavimo budavo nelengva minti pedalus.
Reikia
galvoti kaip varikli atjungti nuo ratu.
nu ta ryga 13, tai tikrai kovine tokia, kaip greit gali vaziuoti
lygioje
vietoje ?
Rygos zvaigzde ant Deltos uzdejus gerai lupdavo :)
"Pagonis" wrote in message news:iumtus$6qc$1trimpas.omnitel.net...
Ryga aka "motorinke" turedavo gera sukimo momenta, nes variklyje perdavimo
santykis per krumplius budavo toks nemenkas.
Ir jo tvirtinimas geras- tinka deti i dvirati.
Tik kaip sakiau- del didelio perdavimo budavo nelengva minti pedalus. Reikia
galvoti kaip varikli atjungti nuo ratu.
Citata:
nu ta ryga 13, tai tikrai kovine tokia, kaip greit gali vaziuoti lygioje
vietoje ?
Vilniuje mačiau per Žaliąjį tiltą važiuojantį savadarbį motorinį dviratį
su benzininiu žoliapjovės varikliu. Gal yra kur internete apie jį
parašyta. Šiaip domina konstrukcija, nuotraukos.
po tokio perdarymo jis aišku nebe dviratis.
Nebus problemų su tais kur prie stulpų kabinas ir valdiškais namais?
--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų